Måndag.. igen

Åter igen är det rutten tråkmåndag.. Helgen kom och drog snabbt som attan! 

Jaha vad har hänt i helgen då.. I fredags på jobbet så satt vi och snackade om att man inte borde sova föör länge på helgen. Den går ju så fort då. Man sover ju liksom bort all ledighet.

Tror ni inte att man vaknar kl 12 på lördagen bara för det!!? Snacka om att sova länge ha ha ha! Man var väl trött då  =) Annars tror jag inte vi gjorde nåt speciellt på lördagen.. Inte vad jag kan komma ihåg iaf  =D

På söndagseftermiddagen så drog vi till A, J och lille T. Vi köpte med oss vaniljmunkar och bulle. Det var en sån där längd. Vet ni vad den hette??! Krämlängd, ha ha ha! Jag och A tyckte det lät jätteäckligt ha ha ha! Men den var väldans god  =D

Sen blev vi hungriga på riktigt. Så vi beställde lite mat. Skroten och A var jätteduktiga och åt nyttig sallad, medan jag och J tog oss varsin flottig pizza he he.. yummie.
Det var en trevlig eftermiddag med skratt och bebisgos.

På vägen hem från dem så tänkte Skroten och jag att vi skulle svänga av vid Heron och ta en bio. Men vi pallade inte. Vi åkte hem och hyrde en film istället. Skönt att ligga i soffan med mjukisbrallor och äta godis, aaah... =) Vi hyrde "The Mist". En ritkigt dålig B-rulle ha ha ha.. Asmuppigt slut. Aja..

Måste kolla till maten bara......................................................................................................................................................................

Mää, maten var ju inte ens i närheten av att vara klar, suck... HUNGRIG!

Min mor och lillasyster är på väg hit. De har väl varit i grannbyn och shoppat eller så. De brukar komma förbi då  =) Trevligt trevligt.

Nähä... in med en tvätt i maskinen kanske då.

Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0