Löövley fredag

Shit vad skönt med helg! På med mjukisbrallorna och fram med godiset, he he  =)

Idag fyller H 27 år. En arbetskompis.. Vi firade henne idag på jobbet med bullar och tårta, mums! Annars så har det varit en heeelt sjuk och skadad dag på jobbet. Det är det väl iofs ganska ofta men.. ha ha. Alla har bara gått runt och slagit sig skrattat om vartannat. Sjungit dåliga låtar som snabbat fastnat i huvudet. Jo.. vi har ju jobbat lite också  ;)

Skroten ska iväg och åka båt med en polare efter jobbet. Båten ska tydligen säljas så de ville ta en tur med den för att kolla så allt var schysst. Så Skroten kommer hem sent. Hmm vad ska jag hitta på då? Spela lite WoW kanske? Det var ett tag sen.

Vad ska man äta idag då? Skroten käkar ju med sin kompis. Så honom behöver jag ju inte tänka på. Känns som om det blir lite vindruvor och choklad eller nåt liknande hi hi.. =D Palla laga mat till bara sig själv... näe.

Slänga in en tvätt i maskinen kanske då.. kul.

Idlör ringde mig igår när jag satt och bloggade. Kassan på hennes jobb strulade sig så hon missade bussen hem. Så hon tiggde lite skjuts  =) Självklart bruden! Så jag drog till grannbyn och hämtade upp henne. Sen drog vi förbi Statoil och köpte chips. Jag hade ju tänkt att bara skjutsa hem henne och sen dra hemåt. Men av nån anledning så fastnade jag hemme hos Idlör. Vi åt chips och dipp och snackade massa skrutt. Så trevligt så  =) Lööv ju, ju åuld fart!

Funderade på att lägga mig i soffan en stund. Men jag skulle ju garanterat somna och då skulle jag bara bli seg, för jag skulle ju säkert sova alldeles för länge. Nä det vågar vi inte. Vill ju inte slösa bort hela fredagskvällen med att sova på soffan. Men spela går bra, ha ha ha  =D

Ha det bra satana perkkele!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Lööv jo tooo lilla mögelpung! Tack för att du finns! Vad skulle jag göra utan dig??

2009-05-08 @ 20:52:30
URL: http://idlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0