Korv och stuvad spenat...

... det är vad vi ska äta idag, yummie  =)

Shit vad jag är hungrig. Kanske ska börja med maten nu.. Skroten är ju på badminton, så han lär ju komma hem sent.

Har en liten katt som springer runt här på databordet och är tokgosig. Hon är ganska mycket ivägen också.. =)

Vet inte vad jag ska skriva om. Inget har hänt. Jo, jag var hos Idlur igår och blev bjuden på mat och filmkväll. Du är snäll du din gamla fjärt! Råkade slå sönder ett glas som tack för den trevliga kvällen.. Sorry Idlöör!

Jag köpte en sandsäck för typ 1-2 år sen. En sån där som man boxar på. men den har aldrig kommit upp så man kan använda den. Funderar på om det går att fästa en i trappan på nåt sätt. Vi ska bygga nån typ av ställning till den. Men som sagt, det blir ju aldrig av. Jag vill ju gärna använda den. Hmm jag ska gå och kika om man kan hänga den  trappan.

Nu ska jag försöka göra lite nytta. Fast jag har ingen lust. Vill ligga i soffan och äta onyttigheter  =D

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0