Facebook

Ja nu har jag fixat en sida på facebook. Ville bara säga det till alla er som tjatat ha ha ha.. 

Shit vad kissnödig jag blev!! Måste dra...

Aaah, najs.. nykissad och klar  =)

Vad har hänt i helgen då? Jo i fredags så lekte jag med Ida. Vi låg i varsinn soffa ute på altanen och drack alkohol och lyssnade på rutten radio ha ha. Vi sjöng ganska mycket också  =D Sen tröttnade vi och gick in och glodde på Kingpin. Skrattade lite och sen somnade vi så snart vi gått och lagt oss.
På lördagen så åt vi chips och dipp till frulle  =) Satt ute i gräset och snackade bajs. Vid lunch kom hennes man och son och gjorde oss sällskap. Vi åt glass i solen och hade "jättemysigt" som Wille sa  =)
Åkte till Ida på kvällen sen för att glo på Eurovision song contest. Vi skrattade åt bidrag och låg och pöste i soffan.
Idag har jag inte gjort så mycket. Tvättat en tvätt. Gjort lunch till mig och Skroten, som by the way inte blev bra.. uäck.

Skroten sitter och gör ritningar och jag har som sagt fixat en sida på facebook. Så kul har vi.. Ha ha ha Skroten stör sig på att jag skriver så fort. "Har du bråttom eller??", frågar han.

Määääää..... jag har tråkigt!! Skubbulurus abbusturus jagus skrivus påhittus latinus....

Adjöus

Kommentarer
Postat av: Anneli

haha du e knäpp ;)

2009-05-17 @ 16:08:27
URL: http://nilnur.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Åh va avis jag blir, låter som ni haft jättemysigt!! Jag vill också bo i Trosa/Vhd så jag kan komma o spontanleka med er :(

2009-05-17 @ 18:02:02
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0