Vår =)

Härliga vårsol var hälsad! Kan det inte vara sånt här fint väder ett tag nu?? Regn på nätterna och sol på dagarna.. så det börjar knoppa och bli grönt nu. Hoppas det!

Om en månad och sex dagar åker jag, Skroten + hans päron till Kreta! Wohoo! Det är fan inte långt kvar  =) Skulle ju vara bra o man tog sig i kragen och gick ned ett par kilon eller tre, så man kan ser ut som värsta puddingen när man ligger vid poolen  ;D

Var förbi Idlur igår efter jobbet. Vi snackade lite skit medan vi såg på när Mr Handyman snickrade i köket. Trevligt att titta på när andra jobbar ha ha.. Försökte mig på att koka kaffe i en perkulator. Det gick åt helvete.. Skitmaskin!  Sen åkte vi och hämtade Willplutt hos Idas päron. Väl hemma hos Ida igen så började hon med maten. Jag och Wille busade och läste bok.
Sen åkte jag hem och gosade med min sjukling till karl.

För några inlägg sen så skrev jag om en gå-ned-i-vikt-tävling på jobbet. Den som gått ned minst fem kg fram till sista april har vunnit. Först gick jag ned ett halvt kg. Sen gick jag upp igen, så höll det på sådär för i stort sett alla. Så vägde jag mig i morse, då hade jag gått ned ett och ett halvt kg  =D Vi använder samma våg allihop så det verkligen ska stämma. Så det var en trevlig överraskning.

Sä här myso var Memis i morse


Nä om man skulle ta och göra nåt vettigt nu efter dagen blogg. Laga mat kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0