Uppsvälld mage AB

Ja.. uppsvälld är väl bara förnamnet. Jag har härlig mens plus att jag precis tryckt i mig nästan en hel pizza. Jag ser ut som en ballong ha ha..

Man har ju varit lagom seg idag. Fy för att jobba... bläää. Jag har kämpat för att hålla ögonen öppna idag. Fattar inte varför jag är så trött? Jag och en kollega diskuterade detta förut idag. Kom på att man kanske är trött nu för att man ställt om klockan. Man går fortfarande och lägger sig sent men går upp "tidigare" än vanligt. Fattar ni?? Äh skit samma... Orkar inte förklara hur jag menar ha ha..

Väntar på att min lillasyster ska ringa. Ska försöka hjälpa henne med datorn via telefonen. Hmmm får se hur det går. Skrotens kompis Spinky är här just nu. Han är dataexpert, så jag tänkte att han kan hjälpa mig så jag kan hjälpa min syster  =D Perfekt!

Nä jag ska nog gå ut till grabbsen som är i garaget, och säga till att jag gjort kaffe till dem. Jag är så snäll  =)

Sen ska jag försöka få arslet ur vagnen och slänga in en tvätt i maskinen.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0