Sovdags då..

Sitter här och glor som vanligt.. snackar lite på msn. Men nu känns det som  om det är dags att sussa. Det vankas ju jobb hela helgen ju  =(

Var förbi J idag. Vi fikade lite och snackade skit. Så skönt så.. Självklart blev det bus med hennes lille son. Jag hade bakat kärleksmums som jag tog med. Väldans gott  =D

Skroten är inte hemma. Han for en bit norrut för att lyssna på en kompis som skulle spela piano på en krog. Tänkte följa med först men sket sen i det. Fick en känsla av att det skulle bli sent. Annars hade det ju varit trevligt.

Som sagt, jobb i morgon, 7-16... fyyy. Vill inte...

På måndag är jag ledig igen, najs. Då ska jag antagligen till en annan kompis och hälsa på. Måste kolla hur mycket deras son har växt. Han blev ju två månader den 26:e mars.

Nä men allvarligt, sovdags.. Ska försöka fåmed kissarna upp. Blir så tomt annars när inte Skrot är hemma.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0