Slappsöndag

Härligt med slappsöndagar aahh..  =) Jag fick klipptid igår! Så nu är håret fin igen, och kortare. Tror hon klippte av 10-15 cm. SKÖNT!!! Ska se om jag kan fixa in en bild. Det kommer ju inte vara lika fint som igår, då hade ju hårtjejen fixat till det. Ska bara springa iväg efter kameran.. vänta lite.................................................................... Så nu har jag tagit en bild  =)



Fin bakgrund va??!  =D
Det var fan svårt att få till ett bra kort som visade hur håret är klippt. På de flesta försök så såg det ut som finaste hockeyfrillan ha ha ha...

Igår var det ju som de flesta vet Melodifestivalen. Jag hade planer på att åka till F och kika på det. Men det sket sig. Det började med att jag åkte till grannstaden för att få håret klippt. Sen traskade jag bort till Idlurs jobb och hälsade på henne när hon jobbade. Så erbjöd jag henne skjuts hem så hon skulle slippa åka rutten buss. Skulle ju ändå åt det håller senare i o m att jag skulle till F. Idlur bjuppade på mat och skratt. Så jag råkade fastna hemma hos henne i stället. Blev sååå seg efter maten. Så jag kom aldrig så långt som till F, sorry!! Det bara blidde så...

I natt kommer Skrot hem från Åre. Så då kommer jag ju inte få träffa honom idag heller  =(  Annars så har jag städat badrummet. Dammsugit hallen.. håller på att tvätta lite. Söta lilla Memis är inne med matte idag. Skönt att ha lite sällskap. Hon har nu placerat sig på skrivaren ha ha.. det är inte första gången. Bra sovplats tycker hon  =) Ska ta kort på henne så ni får se.



Hon är så söt!! Mattes lilla snutta.. Hon har sovit hos matte hela helgen. Boen har också gosat in sig i sängen emellanåt. Chevy har faktiskt varit inne han med vissa nätter, men han har sovit i sin korg  =)

ÅÅh kan inte Skrot komma hem nu!!!?? Ringde honom för ca en halvtimme sen. De väntade på att få äta lunch då. Tåget bär av hemåt vid fyra i eftermiddag.. SENT! Jag sa att han skulle spöa tåget för att det gick hem så sent  ;)

Nähäpp... vad ska man hitta på nu då? Spela wow kanske...? Palla... Man borde väl gå ut en sån här fin dag, men jag har ingen lust. Sätta på en rutten film och slappa? Memis är säkert på. Hmm.. nåt blir det väl. Men nu ska jag iaf kissa, ifall ni ville veta det  =D

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Barro

Vad fint håret blev! Och vad smal du ser ut :-)

2009-03-18 @ 09:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0