Sjuk... IGEN!!!

Hallå! Kan jag sluta bli sjuk hela tiden???!!! Pallar inte mer nu! Svullen hals och feber denna gång med. Nedrans småglin som smittar mig... Jag har ju jobbat på äldreboende de senaste två åren. Men nu är jag tillbaka i skolköket. Åkt runt och jobbat på flera olika skolor. Bacillerna bara frodas, yummie... Tror det är därfär jag blivit sjuk så mycket på sistone. Plus att jag slarvat med mina Omega 3 kapslar. De hjälper faktiskt. Så jag har proppat i mig massor nu.

Nä du Idlur, tyvär blev det ingen kryssning den här gången heller. Jag vet, jag är rutten... Men va fan, vi får helt enkelt sikta in oss på varje helg. Nån gång måsta jag ju vara frisk.

Känns som om jag bara får ondare och ondare i halsen. Hur ska det gå med konserten i morgon då? Ska ju kika på Metallica jue...

Nä livet suger just nu. Ingen kryssning, ont i halsen med feber och sen kanske jag är för sjuk för konserten med? Fy fan...

Ont i armen har jag dessutom... BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0