FREEEEDAAAAAAG!!!!!!

Shit vad skönt med fredag!! Ska fan inte göra ett skit i helgen. Bara slappa och äta onyttigt... kanske umgås lite med vänner i morgon  =D

Ser du Ida, jag bloggar, bara för din skull  ;)
O hörrudu Ida, jag vill också åka på kryssning!! Vi måste skynda oss medan jag är frisk ha ha...

Skroten drog till Åre med jobbet igår kväll så jag är ensam hela helgen. Kan vara lite skönt att få sakna varandra ibland. De åkte till Åre förra året med. Nu kommer jag låta tråkig och gammal, men.. Jag tycker nog att det är lite väl långt att åka till Åre bara för att festa. De åker ju inte skidor eller nånting. Bara festar. Tråkigt tycker jag. Skulle lätt tagit en svängom i backen om jag var där. Aja...

Jag har precis burit in ved, så jag ska väl starta en brasa här snart. Sen ska jag slänga in kött i ugnen och på med fritösen. Som sagt, jag ska vara onyttig hela helgen  =D Det är roligast så he he he...

Fått en konstig räkning från Folksam som jag inte fattar. JOBBIGT!!! Då måste jag ju ringa dem och fråga om den... Tycker det har varit ett ständigt ringande till alla möjliga ställen på senste tiden. Ja, det blir ju så när man är trög  =/

Hmm man borde kanske laga lite mat istället för att proppa i sig massa godis och chips.. kanske... =)

So long everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0