Fått skäll...

Ja nu har jag fått skäll av Idlur och Farbror Rejan, jag uppdaterar min blogg för sällan. Är väl iofs sant  ha ha  =) Men va fan, har ju inget skoj att skriva om ju! Mina inlägg består ju av att jag är hungrig och att jag snart ska äta nånting.

Hörru Runkbenke, jag vill inte ta på dina kåtknotter någe mer.. Du blir så jäkla scary då.. Ditt kåtvibrato bara ökar och ökar..

Miip määp mööp.. Vad ska jag skriva vad ska jag skriva.... Ingen aning.

Jahapp boxning imorgon igen. Najs  =) Jag sån träningvärk i överarmarna från igår. Var ju på boxning då med. Hur ska det gå att slå i morgon?

Var förbi Idlur efter jobbet. Hon var i akut behov av ketchup. Som en räddare i nöden så shoppade jag en flaska och åkte bort till radhuset med nya fönster. Ida höll på att göra pastasås när jag kom. My god vad god den blev! Det gjorde du bra din gamla stjärtmuskel!
Sen byggde vi bilbana med Wilbur och lyssnade på barnvisor där de sjöng om att man har ett hål i magen och om man äter för mycket så kan man spy ha ha ha ha!

Så kollade vi på "Pippi för fan!" på youtube. Riktigt skadad och störd humor ha ha ha.. Dvs den bästa humorn ha ha ha! Kolla på den gott folk.

Shit vad snorig jag blev då... va fan... Det är väl ingen som har smittat mig nu va??!! Då jävlar blir det spöstraff!

Jag jobbar i helgen, bläääää... Dumt att hålla på med sånt larv. När man kan vara hemma och pilla navel.

Vet ni vad jag drömde då?? Jag drömde att det satt en syrsa på min rygg. Skroten försökte att bort den men det gick inte för den hade börjat äta på mig. Så den satt på min rygg i ett köttsår och åt! Hur äckligt är inte det då??!! Hujedamig...


Fan vad trött jag blev då... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.. och frusen.

Nä om jag ska ta och borsta mina blodiga vampyrgaddar och sen krypa ned i kistan och sussa lite. Sen efter tolv nångång så drar jag ut på jakt efter pulserande blodådror, yummie.. Kanske jag kommer hem till just DIG och gnager lite på din hals he he he...

God natt mina offer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0