Magsjuk

I fredags efter middagen så fick jag ont i magen som satan! Man bara vred och vände sig hur man än satt eller låg. Jag visste inte var jag skulle ta vägen. Illamåendet var ju också där som en trogen kompis till magsmärtan. Toaletten fick flitiga besök av mig under hela kvällen och natten. Inte kul nånstans.. Vis fyratiden på lördagens morgon så gick jag upp efter en smärtsam halvsömn. Var så uttorkad att jag kände mig onykter. Svårt att fästa blicken och var helt yr. Gick ned till köket och svalde fyra magpiller med ett stort glas vatten. Efter ca 20 minuter så kände jag hur magen slappnade av lite. Så skönt! Jag gick och la mig igen och somnade om. Den här gången sov jag ostört ända fram till kvart över elva. Men jag var fortfarande uttorkad så jag kände mig ju inte speciellt pigg under lördagen. Jag tror jag blev dålig av maten vi åt på fredagskvällen. Skroten blev ju iofs inte dålig men man är ju olika. Han klarade av det men inte jag.. så är det.

Idag är jag mycket piggare  =) Känner mig rastlös efter att ha legat i soffan en hel dag.

Dags att rösta idag. Skroten och jag ska rösta på en av skolorna här i byn.  Vi ska GÅ dit. Det är fan inte så långt. Så får vi se vilket parti som faller en i smaken  =)

Nä lite frulle på det här då..

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0