Rövsvett AB

Ja, jag vet att jag inte är den enda som svettats de senaste dagarna *puh* Jag vill åka och bada med Skrot. Men han är inte hemma. Åka själv är inte kul =(


Dagens skörd  =)

Jordgubbarna kommer från mitt land, och kanske en tredjedel av smultronen. Resten av smutronen hittade jag vid vägkanten. Mmm avgassmultron...

Jag är sugen på nåt.. Inte ovanligt  =D Jar klämt i mig tre nektariner. Hoppas jag inte får ont i magen! Är sugen på choklad tror jag... eller? Äh.. skit samma. Jaha vad ska man göra nu då? Skroten kommer inte hem på ett tag. Man pallar ju inte röra sig, så en promenad kommer inte på frågan.

Kika lite tv då kanske. Ta en glass? Mm det låter trevligt  =)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0