Jaha

Nyss hemkommen.. Skroten är duktig och klipper gräsmattan, jag har varit duktig och vräkt i mig en kexchoklad  =) Den låg så ensam och ledsen på bordet, så jag var tvungen att äta den. Det får vara dagens GODA gärning hi hi.. Jag är så jävla sugen på pizza! Mens snart eller?? Nej vadå... Får se om det blir nån råttpaj (som Skroten säger).. Måste ju ändå åka iväg och tanka min bil sen. Jaja...

Snart börjar nedräkningen till semestern. Från och med nästa vecka så är det tio arbetsdagar kvar, varav en helg. Det låter väl inte så mycket? Hoppas det går fort! Skroten har bara en vecka kvar på sin semester. Synd... det hade fan avrit kul att ha nån vecka tillsammans. Aja vi fick ju Kreta iaf.

Shit vad flugor det är inomhus!! Blir galen!!! Kan de inte sätta sig på den där klisterrullen i taket? Eller flyga ut...?

Nä fy vad trött jag blev *gäsp* Kanske ska ta mig en lur med Boen  =) Sådär lite innan vi eventuellt ska äta pizza  =D Perfekt!!

Ha det bra alla fisar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0