Bilder från de senaste veckorna

Igår tog jag och Skroten vårat första dopp i poolen. Tyvärr så höll solen på att gå ned så det var väl inte den varmaste stunden på dagen. Men det var kul ändå. Vi hoppade runt och plaskade som värsta småbarnen ha ha ha.. Men det var ju faktiskt inte vi som invigde poolen med det första doppet. Det var min lillasyster. Hon hoppade i vattnet i fredags, bara några timmar efter att poolen blev fylld. Då kan det INTE ha varit varmt *brr*. Men hon gick runt i poolen och dammsög botten, perfekt!

   
Syster badar i det kalla vattnet

Annars så jobbar jag och står i. Två och en halv vecka kvar tills semestern, uuuh... Långt kvar ju! Man känner att det är dags få ledighet. Börjar bli riktigt trött. Men det är bara att bita ihop än så länge  =P


Lilla Mimo toksover


Två av mattes tussar äter direkt ur de påfyllda hinkarna med torrfoder, mums vad gott!

     
Bild 1: Boen sover på pappas arm. Bild 2: Boen sover.. igen. Bild 3: Perra!

Nu ska jag kika på tv  =D

Kommentarer
Postat av: Anneli

Shit va dina systrar är lika! När du har semester sen måsta vi baka :) och grilla. och titta film. och snacka strunt. haha jaa de mesta alltså :)

2009-07-22 @ 15:22:30
URL: http://nilnur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0