MEMIS!!!!!

Memis är borta!!!!!!!!! Jag bara gråter och gråter... *snyft* Var är hon???? Hon måste ha smitit ut i natt. På nåt jävla vänster... Hon är ju innekatt fortfarande. Vår plan var att hon skulle kastreras innan hon släpptes ut. Hade tänkt ringa Animalen typ nästa vecka. Skrot gosade med henne vid halv ett, ett i natt. Senare öppnade han ytterdörren för att kolla om Chevy skulle in. Vi gör alltid så. Hon MÅSTE ha smitit ut då. Vi har letat som galningar i heeela huset, flera ggr... ingen Memis.

Vi har sprungit på tomten och ute på vägen och ropat och skramlat med godisar. JAG VILL ATT HON KOMMER HEM NU!!!!! Kan inte sluta gråta... tänk om nåt har hänt? Här verkar det ju stryka rävar titt som tätt. Grejen är ju den att hon precis har blivit könsmogen. Så hon kan ju ha dragit iväg för att para sig. Hoppas det i så fall. Så hon kommer hem.

Men vad som helst kan ju ha hänt!! Mycket bilar på vägen... Nej, jag vill inte tänka så! Men tankarna om att hon kanske är skadad eller att hon inte lever kommer ändå *GRÅTER*

Hon är ju min lilla bebis ju... Mattes lilla pucko-Memis  =)

Vi har letat i timmar.. Så nu satte jag mig ned och försöker ta det lugnt, det är svårt.

Hon får gärna ha hela magen full med kattungar, bara hon kommer hem! Hon är en liten kisse på 8,5 månad och hon har aldrig varit ute..

Har gråtit så mycket att jag har ont i huvudet och är sååå orolig att jag mår illa.

Nä nu ringde jobbet, de sa att jag måste komma och jobba. Det har jag ju verkligen lust med... Nähä det är väl bara att åka då.

Skit också...

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Men gumman då!! Hon har nog bara gett sig ut på lite äventyr ska du se. När vi flyttade nu i somras smet Alfons ut på en gång. Han hade ju heller aldrig varit ute tidigare. Han hittade tillbaka trots att det är miljoners hus i området och massa bilar. Håller tummarna att Memis kommer in snart igen! Kramar

2009-01-22 @ 14:26:03
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag håller också tummarna att hon snart är tillbaka hemma, och äter upp alla leksaker hon kan hitta.

kramar

2009-01-22 @ 19:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0