Bebisar

Jahapp idag blev en arbetskamrat till mig snittad. Har ingen aning om vem som behagade att komma ut  =) Fast jag tror det blev en tjej. Hon har två pojkar innan. Så det här blev hennes tredje och hennes sambos första barn.

Just nu i skrivande stund så håller en annan kompis till mig att klämma ut en liten pojk. Lite innan 17.00 så messade hon och berättade att de hade tagit hål på hennes hinnor och att hon fått dropp som ska sätta igång värkarna. Spännande!!! Hoppas det går bra för dem. Svårt att få in i huvudet att A snart är mamma  =D Eller ja, han kanske redan är ute..  Är sååå nyfiken!! O ganska så avis.. ;)

Jaha, kryssning med Idlur snart då  =) Fan va kul! Bra initiativ där!

Annars så börjar jag bli tröttis. Ska väl ta en liten dusch snart. Sen krypa ned i sängen med lillkissen. Läsa lite kanske? O se om A messar igen  =D  Nog för att hon säkert har annat för sig men.. hoppas det inte segar ut på tiden. Hoppas hon och J redan gosar med sin lille son  =)

Så har jag beställt tid för Memis hos Animalen.  För kastrering och öronmärkning. De ska bara kolla först så hon inte löper nu. För då opererar de inte. Då får vi vänta i så fall. Hoppas hon inte gör det, så operationen blir gjord på en gång. Skrotens snälla mamma tar henne till Animalen så vi slipper ta ledigt från jobbet.

Huggabuggabugga *fryser*
 
Dags att dra sig mot duschen då. 

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Det brukar ju höras o märkas ganska väl när en hona löper ;)



Snart måste det väl ändå vara vår tur att få ploppa ut ungar, eller hur?! :P

2009-01-31 @ 11:15:36
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0