Bakdag

Idag har jag och A haft en bakdag. Hon kom hit vid tvåtiden. Så åkte vi och shoppade ingredienser. Så idag har vi bakat kanelbullar, kärleksmums och chokladkakor. Yummie... =D
Jag känner mig helt slut nu efteråt. Är ju inte riktigt frisk än.

Nu vill jag käka nåt. MAT! Men Skroten är seg. Måste spela klart... suck! Jag vill åka till Haket (en liten krog i centrum). Pallar inte laga nåt nu... Men klockan går och jag är rädd att de stänger köket snart. Skulle vilja ha typ kött och pommes eller nåt sånt. Går ju ganska fort att göra hemma med... Men då måste vi åka och handla.

Snor snor host host... Kan denna förkylning försvinna???!

Jaha nu ska vi tydligen kolla på film med en polare till Skrot. Han ska köpa med sig gonzal (McDonald´s). Bra då slipper man laga mat  =) Pallar verkligen inte..

Shit vad jag fryser!!!! Brrrrrr...

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Ring till Geblod-linjen 020-390390 och fråga hur du skall gå till väga. Jag vet inte var närmaste Blodcentral blir för dig eller om det kommer någon blodbuss i närheten. Annars borde väl din mamma ha koll på sånt kanske? :P



Hoppas allt är fint. Massa kramar

2009-01-07 @ 15:35:08
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0