Mera snöj!

Det snöjar!!  =D Känns som om det är bara jag som vill ha mer snö ha ha..  Jaha då är julafton över  =( Det går så fort. Men jag gillar juldagen med. Jag har placerat mig i soffan med täcke och kudde och kikar på tv. Har nog fått i mig 4 skinkmackor också hi hi.. Jag ska inte göra ett skit idag. Bara ligga i soffan och mysa och äta rester  =D

Det blåser ute så snön bara yr. I like it!  =) Har en söt liten kisse brevid mig här i soffan. Hon är mysis. Nähä en skinkmacka till på det här då.. och kanske lite choklad  =D

Tack familjen för en trevlig julafton med mat och lek!!

God jul och gott nytt år på er alla!

Kommentarer
Postat av: Millan

Tack detsamma! :) men jag glömde min tryffel :*( ;P

2009-12-25 @ 15:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0