Har tråkigt...

Jag vill göra nåt.. men vad? Skroten är ju inte hemma så inte kan man putta på honom.

Idag har jag dammsugit poolen. Tog nog nästan två timmar tror jag... det var mycket skrutt i. Löv och björkfrön. Slängde på mig bikinin i hopp om att få liite färg innan semestern tar slut. Sen somnade jag på gräsmattan på en filt. Vaknade med ett ryck då jag kom på (i sömnen?!) att det nog inte är speciellt vettigt att sussa i solen. Gick in och fortsatte min lur på soffan. Efter ca två timmars sömn och en liter dregel senare så vaknade jag.

Så nu har jag ätit och suttit och glott på facebook i hundra år känns det som. Jag vill ha godis...

Kolla om det är nåt på tv då.. ha ha ha ha mmm för det brukar det ju vara... inte!

Bye bye era fisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0