Studiebesök

Japp idag har vi på kost och städ varit på studiebesök på två skolor ca fem mil härifrån. Skönt att slippa jobba för en dag  ;P Var väl ingen jätteintressant dag men.. helt ok. Soligt härligt fint väder hela dagen.

Annars har jag varit på boxning ikväll. Vi skulle börja med tvåtimmars-pass idag. Men det blev "bara" en och en halvtimme. Men det räckte kan jag ju ta och säga. Nästa gång är på torsdag.

Jobbet har anordnat afrikansk dans nu. På torsdagar från och med den 16:e april. Varannan vecka så har jag ju boxning så det krockar ibland. Men jag får ta dansen varannan torsdag då  =) Ska bli väldans kul!

Nä dags för sängen då kanske..

Ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0