Städa städa städa

Vi städar och städar och städar... det tar aldrig slut. Börjar dock få lite hyfs på haket nu tror jag. Imorgon kommer familjerna och lite släkt på påskmiddag/födelsedagskalas. Har en hel kalkon i ugnen nu. Tar nog låååång tid innan den är klar... zzzzzzzzzzz.. Så ska vi grilla en hel sida lax imorgon, mums!

Idag firade tanterna på jobbet mig i förskott. Fick tårta, sång och ett presentkort. Jättegulligt! Jag blev så glad  =) Ja tänk, på lördag så fyller jag 25 år och Skrot fyller 29 år. Shit vad gamla vi blir ha ha.. Hälften till 50 ha ha! Jaja det blir nog bra det med.

Jag är så trött!! Vill sova... Men jag vet inte om det blir bra att gå och sussa nu när man måste upp sen om nån timme eller två för att kika på kalkonen. Hmm... Men skulle jag lägga mig ned så skulle jag somna på två röda.

Jag behöver smörj!! Lypsyl till munnen och smörj till händerna, jag är såå torr så jag får sprickor! Svider ju som satan..

Näe fy *gäääääsp*... jag ska fan sova en stund. Shit vad skönt.

Bye bye era kalkonhalsar

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Stort grattis på födelsedagen tjejen!! :D Kramar

2009-04-11 @ 08:00:22
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0