Snart laga mat

Ja snart ska jag ställa mig vid spisen och röra ihop lite köttfärssås och spaghetti. Skroten är på badminton nu. Han ringde tidigare i eftermiddags och bad mig ha maten klar när han kom hem. När han ber så hövligt så kan jag väl vara en hyvens tant och göra som han vill  =)

Uh.. jag har mensvärk  =( Synd om mig... Dumma mens, bort!

Fan vilket fint väder det är ute! Nu är våren här. Härligt! Jag öppnade på altanen när jag kom hem. Det är ju kvällssol där. Så jag och kissarna satt i solen och njöt *mys* Bara det att man blir ju så trött av att vara i solen. Jag nickade nästan till ha ha.. Memis har fångat alla nyvakna flugor på altanen hi hi. Hon sprang runt där inne och gnällde och pep och tugga fluga. " Smakar fluuga", visst Ida??!  =D

Ida, ärligt talat.. när ska vi festa till vinyl 107??

Sitter här i mina fula mjukiskläder och lyssnar på vinyl 107 just nu. Det växlar mellan rockklassiker, bandit och vinyl.. Jag gillar gammal musik. Tråkigt bara att de har börjat spela 80-tal på vinyl nu också  =( Roligare med bara 50, 60 och 70-tals musik. Jäjä..

Aaa just det, mat var det ja...

Hoppas solen fortfarande lyser på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0