ONT!

Just det.. jag ramlade i trappan i morse... Det gjorde sååå jäääävla ont! Landade på ryggslutet, högra armbågen och mina tår på vänster fot. Inte kul nånstans. Jaha och då kan jag tänka mig att folk tänker: Så blir det när man festar dagen innan ha ha ha.. Men nu var det så att jag hade varit vaken i ett par timmar redan och duschat och allt. Så skulle jag gå ned i trappan och halkar på handduken jag håller i. Jag är inte ens bakis idag, hur skönt som helst. Så det här var tydligen straffet för att jag inte blev bakis...

Tror jag har fått en spricka i tån, eller om den är av...?


Syns inte så mycket på ryggen, bara ett litet rött streck. Men det känns, tro mig..


Stackars mig.. *snyft*

Kommentarer
Postat av: CarroBarro

aj som satan för den tån! stackars...

2009-04-12 @ 19:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0