Ont i ryggen =(

Fan vad det hugger i ryggen! HELA tiden... Jag ska till naprapaten i morgon kl 9. Har haft så ont idag när jag jobbat. Skroten tyckte inte jag skulle jobba idag eftersom jag fortfarande har ont efter fallet i trappan. Men jag ville prova o se hur det gick. Det gick väl hyfsat. Men med mycket smärta. Så jag sa till mina arbetskollegor att jag skulle vara hemma imorgon. Så nu har jag beställt tid till naprapaten som sagt. Hoppas jag kan jobba resten av veckan.

Min tå känns lite bättre iaf. Den är fortfarande färggrann men nu kan jag stödja lite mer på foten. Så nu slipper jag halta så jävligt. Av haltandet så får man ju bara ännu mer ont i ryggen.

Annars så har det varit fullt upp hela påskhelgen. I fredags så var ju familj plus släkt här och kalasade. På lördagen var det fest med kompisarna. Sen på söndagen så kom Idlur med familj och grillade. Måndagen började med ett besök av Skrotens föräldrar. De ville ha hjälp med att byta till sommardäck. På eftermiddagen kom T och hälsade på. Han skulle hämta sin väska som han glömde här på lördagen.
Då blev det lite grillning med honom också  =) Som sagt det har varit full rulle i helgen, riktigt skoj  =D

Grattis J som fyller 30 år idag!!!! Skroten och jag kommer och våldgästar på fredag  ;D

Brrr vad jag fryser... huggabuggabugga...

Nä nu kommer jag inte på nåt mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0