Ont..

Vet ni att det är farligt att duscha? Det är det iaf. När jag duschade i tisdags så vred jag huvuvdet åt nåt konstigt håll så jag fick tokont! Hela kvällen och dagen därpå så kändes det som om nån höll ett stadigt grepp om min nacke. Sen om jag vred huvudet åt nåt visst håll så högg det till så man skrek högt.
På onsdags morgon när man höll på att göra sig klar inför jobbet så undrade Skroten hur Terminator (Skroten tyckte jag var lika stel som honom  =P) skulle klara av att jobba. Det vet jag inte, sa jag. Men dum som man är så åker man ändå...

Klarade av att jobba i tre timmar sen gav jag upp. Då hade jag ju gått och spänt mig ännu mer för att jag hade ont, och fick som en bonus ont i käkarna, kul... Åkte hem och ringde en naprapat. Fick tid dagen efter (idag). Så jag har varit hemma idag. Kl 10 var jag hos naprapaten.  Han knäckte, ryckte och knådade. Så nu känns det bättre. Ska tillbaka på tisdag. Han ska kolla så det onda är borta.

Har slagit in första julklappen idag. Till pappa  =) Känns bra att ha kommit igång med det. Jag brukar försöka vara ute i god tid så man slipper stressen. Har en bra idé om vad jag ska ge min lillasyster. Men det är inget som jag skriver här, för jag vet att hon läser min blogg ibland  =)

Snart kommer Skroten hem. Han skulle åka en vända förbi affären innan han kommer hem. Så han borde vara här till åtta tycker jag..

Nä nu ska jag betälla grejs från Jotex. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Millan

du har så rätt så ;)

2008-09-29 @ 16:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0