Kom hem!

Skroten har varit och jagat sen klocken 3 i morse/natt. Tycker de är dags att komma hem nu.

I morse fick jag ett mess av Idlur. Hon undrade om jag ville följa med henne och Willplutt till stan och shoppa lite. Det ville jag. Så idag har vi varit och strosat runt i tokstan. Riktigt trevligt  =) Träffade hennes mor och syster.

På vägen hem så stannade vi hos hennes syster och hälsade på sötbebisen Kim. En riktig liten go´bit  =)

Annars har jag väl inte gjort så mycket idag.  En f.d. granne från grannbyn kom förbi med sitt ex. De var ute och övningskörde. Jag bjuppa på kaffe och vi snackade lite skit.

Efter det så har jag suttit framför tv:n och glott och ätit popcorn. Så nu har jag massa irriterande popcornskal mellan tänderna, suck..

Nä men allvarligt Skroten, kom hem nu...

Funderar på att gå och lägga mig. Finns ju ändå inget att göra. Oj nu kom en katt och ställde sig framför skärmen. En liten Boen  =) Hon vill ha gos av matte. Kan hon väl få... när hon frågar så hövligt  ;)
Oj där kom en till kisse! Mimo... (Memis)

Jahapp nähepp.. sängen nästa då...                                                                                                                                                                                               

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Nee men jag såg däremot en på station i fredags som mumsade på en tunnbrödsrulle :P

2008-09-21 @ 11:17:01
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0