Huggabuggabuggaaah!

Är lite frysis... Sitter här och kikar lite, och mumsar på tutti frutti-godisar och cola. Har nyligen ätit middag. Det blev hemmagjord tunnbrödsrulle. Men jag glömde fixa tzatziki... det är tokgott att ha i rullen! Aja den gick ned ändå  =)

Shit vad skönt med fredag!!! Inget jobb denna helg. Ska nog möblera klart på övervåningen i morgon... så sovrummet blir beboligt. Najs att ha sovrum igen. Ingen busig Memis som biter en i fötterna mitt i natten. Nu kan man stänga in sig.

ÅÅÅ mattes lilla hjärtegryn ligger bakom skärmen som vanligt. Hon är så söt! Min lilla gråis...

Jaha vad ska man göra ikväll då? Ingen aning...

Uh mina fingrar är som det grövsta sandpappret som finns!! Måste ha smörj!!! (Smörj = handcreme)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Ska nog testa det sen jag också! Beroende på vad ekonomin tillåter nästa månad.

2008-09-19 @ 19:52:08
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0