Ensam ikväll

Skroten är på kryssning med jobbet. Ska hämta honom i morgon vid 17.00.  Lämnade honom och hans jobbarkompis i Nacka för några timmar sen. De skulle ta en taxi till kajen. Inte kör jag inne i stan inte, hu nej! På vägen hem så stannade jag till i Kurvan. Började med att köpa massa godis, som är ett MÅSTE om man ska vara ensam hemma  =D Sen tog jag en vända inne på HM. Hittade en tokfin grön jacka på REA! Wohoo! Köpte även en BH. Stadium fick också ett besök. Köpte solglasögon och två par vantar. Sen köpte jag lite smågrejs på City Gross. Tankade även på vägen hem. Så jag kom hem för typ en halvtimme sen.
Tänkte jag skulle blogga lite, käka godis, spela WoW och bara ta det lugnt. Hmmm undrar om jag ska äta nån vettig mat också...? Näe... palla.. Åt ju gonzal (Mc Donalds) förut. Mat från heela kostcirkeln  =D

Nu ska jag spela, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0