Slöpitt

Shit vad härligt med seg söndag... eller nej vänta nu... det är ju tisdag. Men det är min söndag =) Jobbade ju helg nu. Så i fredags var det lördag och idag är det söndag  =) Fattar ni?

Har precis vräkt i mig några skorpor och lite juice. Har spelat lite WoW... men tröttnade. Funderar på om jag ska baka något. Mamma ska ju bjuppa mig på massage idag. Så jag tänkte att det kan ju vara trevligt att bjuppa henne på fika efteråt. Men vad ska man hitta på?

Skroten är hemma idag. Han har ont i halsen och hostar som fan. Han har ingen feber men han fryser och svettas om vartannat. Stackars...

Duscha kanske man ska göra också innan man drar på massage. Kan ju vara trevligt för den stackarn som ska knåda mitt flebb =)  Mor kommer hit vid ett. Så åker vi tillsammans till massagen. Ska vara där halv två.

Ha ha jag gick iväg för att gå på toa. Det slutade med att jag skurade toan och handfatet. Tog med tvätten därifrån till tvättstugan och satte på en maskin. Jag skulle ju bli världens bästa hemmafru ju  =D Visst Skroten *blink blink*

Nu har jag annat jag ska göra! Vi hörs!!


Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Tack gumman, vad snäll du är. Ja jag ska kräva att de går vidare med det här nu, för som sagt var så spelar det ju ingen roll vad jag äter längre. Välling var ett bra tips, tack, det ska genast inhandlas :) Nu kör jag på gröt, soppor och barnmat. Nackdelen är ju att jag inte blir mätt på sånt så jag tar ju 1-2 mackor till iaf. Får köra på dubbla portioner ist tror jag. Youghurt/fil har jag svårt för sedan tidigare, har alltid mått smått illa av det o det beror säkert på att jag fortfarande har lite överkänslighet mot laktos kvar (var ju laktosintolerant när jag föddes, men växte bort efter ett par år). Men vad kan man ha som mellanmål? När jag annars vill ta ett äpple, en näve nötter, lite choklad eller nåt. Vad fan finns det för gottis i porös eller flytande form lixom som är snällt för min mage? :P



Ta hand om dig. Kramar

2008-10-08 @ 19:20:15
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0