Fylledregel

Skroten kom hem vid fem i morse, full och glad. Jag var mindre glad och trött  ;)  Jag trodde han skulle sova hos en arbetskamrat eftersom han inte ringde efter skjuts hem. Men han tog sig hem själv, lite skönt faktiskt  =) Bara det att han har snarkat och luktat fylla sen vi gick och la oss vid halv sex, UUUUHH!!! Lätt att sova då... Har sovit till och från mellan halv sex och åtta. Sen gav jag upp. Satte mig vid datorn och spelade lite WoW i stället.

Tänkte ta en dusch snart. Måste nog väcka Skroten hyfsat snart ändå... Vi ska fira min lillasyster som fyllde 17 år i tisdags. Vi ska ju inte vara där förrän kl två... Men vi ska åka iväg och köpa hennes present innan vi åker dit. Sen funderade jag på om vi skulle shoppa lite mat när vi ändå är i affärskrokarna. Grejen är ju den att jag känner mig själv och Skroten allt fär väl. Vi är alltid sena. Tidsoptimister AB  =) MEN, hör och häpna gott folk som känner mig. Numera är det inte alltid mitt fel. Skroten kan vara väldans seg. Medan en annan har stått i dörren och väntat hur länge som helst. Ville bara påpeka det  =D

Så då tänkte jag försöka få upp honom till elva iaf. Han måste ju duscha och så han med. För han luktar inte godis... Gammal fylla, uäck!

Jahapp nehepp, göra sig i ordning då.

Ha en härlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0