Daim

Skroten var ju på kryssning med jobbet förra helgen. Då köpte han ju massa godis till sin underbara flickvän  =D Så nu sitter jag här framför datorn och smäller i mig daim *mums*

Vill att Skrot ska komma hem... Han skulle förbi nåt garage och lämna nåt. Så ska det snackas och grejas och pillas och donas... Så säger folk att tjejer tar lång tid på sig...!?? Mmmm karlar kan nog de med...

Köpte två tia-lotter häromdagen. Så vann jag 20 kr gånger två på ena och 10 kr på den andra  =D Schysst va??! Så idag efter jobbet så löste jag in dem mot fem nya lotter. Jag vann 10 kr på två av fem. Inte illa.. =) Kul med nya lotter igen.

Ingen som har ett jobb till mig???

Kan inte vara kvar där jag är nu... Det är såååå jobbigt på jobbet just nu! Försöker fixa till det men det är så svårt. Allt är så känsligt. Får se vart detta leder... Tar så mycket energi att vara ledsen och arg över saker. Det måste hända nånting annars vet jag inte vad jag gör! Suck....

Nu ska jag gå in på arbetsförmedlingens sida och kika lite, sen ska jag ringa Skrot och sen ska jag nog spela lite. Sätta på en maskin kanske..

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0