Laga laga maten...

Ska väl ställa mig vid spisen snart.  Tänkte vi skulle äta fläskfilé och färsk tomatpasta. Ska väl fixa nån sås till det med... hmmm.... aja jag brukar komma på vad jag ska göra medan jag håller på  =) 

Shit vilken slöpitt-söndag det är idag. Låg o drog mig i sängen ett tag med Skrot. Sen gick vi ned och grejade frulle. Åt den medan vi kikade på "Härmed förklarar jag er Chuck och Larry". Med Adam Sandler bl.a. Den var rolig =)

Sen fixade Skrot tvättmaskinen som har muppat sig i ett par dagar. Massa äckelpäckel i silen, uäck! Så nu luktar det gammal broccolifis i tvättstugan. Eller reningsverk kanske..

Ska åka till mina päron sen. Fira pappsen  =)  Skrotens päron är ju i Grekland nu, så det blir svårare att fira hans far  =) Åh jag längtar tills det är dag för oss alla att åka till Grekland. I maj.

Nä laga mat var det ja... Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Henke :)

2008-11-09 @ 16:55:45
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0