Hungrig som en grisstjärt

Skönt att jobbhelgen är över. Jobba i morgon med en är jag ledig på tisdag  =)

Nu sitter jag och väntar på att Skrot ska spela klart så vi kan åka till nåt flottställe och äta... A och J hänger också med  =) A är liksom i vecka 30 nu! Shit vad tiden går...  Jag kommer väl sitta och stirra på hennes fina runda mage och se avis ut medan vi äter ha ha  ;) Närå, jag är så glad för deras skull  =) De ska få en pojk i januari. Han kommer nog bli bortskämd av tant Kissen (mig).

Men spela klart i åååååår!!!! HUNGRIG!!!!!!

Fixa i ordning sig lite då... Sitter i badrocken  =)

Kort och tråkigt inlägg... Aja bajs på det.

Baj baj


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Oh yes, skönt att ha fått ett svar på problemet så att säga! Dock känner jag inte av det ett jota just nu och har inte haft ont i magen på flera veckor :P

2008-11-19 @ 10:18:16
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0