Sjuk??

Vet ni vad? Jag skulle kunna sätta en miljard på att jag är sjuk i helgen. Jävla skit! Typ två timmar innan jag skulle gå hem från jobbet idag så kändes halsen skum. Den kändes sådär svullen, och man tror att man snart kommer låta som en groda när man pratar. Det var ju en på jobbet idag som hade ont i halsen.
Mina ögon och näsborrar bränns. Ont i kroppen... Ja det låter som början på en smaskig förkylning. Jag lovar att den kommer att slå ut i full styrka på lördag. Bara för att jag har gått och längtat efter en fest som jag och Skroten ska på då. JÄVLA SKIT!
Kanske inte var så konstigt att jag sov i tre timmar igår. Kanske var på gång redan då.. Idag skyndade jag mig hem från jobbet för att mina ögon kändes brännheta och det var faktiskt riktigt jobbigt att hålla dem öppna. Så när jag kom hem så gick jag och la mig på en gång. Sov i kanske två, tre timmar igen.

Nu har jag ätit lite youghurt och macka. Kanske lite glass också  =) Är fortfarande toktrött!!! Så det blir nog sängen igen här snart.

Åååååh! jag vill inte bli sjuk!!! Jag har ju precis blivit helt frisk från den förra förkylningen. Då hade jag också ont i kroppen och bara sov och sov. Var hemma i typ en och en halv vecka den gången. Fan sånt har man ju inte råd med.

Fryser gör jag med  =( 

Fan, jag kom på att jag frös i morse med. Nästan hela förmiddagen. Röv också!!! Det låter ju verkligen som om jag håller på att bli sjuk. MÄÄÄÄHH!!! VILL INTE!!!!

Hmm kollade tempen när jag kom hem från jobbet. Var bara lite varmare än vanligt. Kan ju kanske bero på att jag ska ha rolig mens i morgon. Vem vet? Kanske ska kolla tempen igen nu innan jag går och sussar.

Hoppas att detta går över. Ibland är man ju bara lite trött. Fast det bådar inte gott...

Nä nu ska jag hoppa i säng. Sömn brukar ju vara den bästa medicinen när man mår ruttet.

Piss och kräm

Kommentarer
Postat av: Emelinda's blogg

Nej fy på dig, inte bli sjuk. Oavsett så SKA du till Ida säger jag iaf!!!!! ;)

2008-06-13 @ 08:56:02
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0