Fläskpannkaka

Jupp det är vad som vankas. Den står i ugnen och goar till sig. Är ganska hungrig nu, har inte ätit sen typ ett, halv två nånting.
Jaha så var den här helgen slut, skönt.. Jag har jobbat. Ska jobba i morgon med... Sen är jag ledig en dag, wohoo! Fan är det inte semester snart?? Känns som om det är hundra är kvar. Jag har semester v.29-32. Ska bli så nice  =)

Ja så har det varit midsommar.  Var ledig i fredags. Var i västerljung och kikade, som alla andra år. Men det hör till,  jag gillar den traditionen. Träffade Ida, Micke och Wille. Det var skoj! Busade med Wilbur och så blev jag matad med jordgubbar. Det var tydligen en väldigt rolig lek tyckte lillplutt  =) Sen kom min mor, lillasyster och farmor. Drog ett varv med dem. Så hittade vi pappa som stod och sålde lotter. Han hade inte ätit på hur länge som helst och var tokhungrig. Han bad Millan och mig att stå och sälja i hans ställe. Självklart! Vi har gjort det andra år så man vet ju hur det går till. Så vi hamnade där. Var ju inte riktigt planerat men det var skoj ändå.

Träffade en arbetskollega. Hon kom gående med sin söta Jack russel-valp. Den var såååå söt. Den sa faktiskt att den vill bo hos mig  ;) Gjorde några oskyldiga försök till att sno den men matte var på vakt ha ha..

Skrot har precis kommit hem från Norberg. Han har varit borta sen i torsdags. Han har varit hos en kompis. Han och kompisen har tydligen suttit och glott på Hemnet. För han hade massa fint att visa mig när han kom hem. Typ världens största hus. Tror det var nästan 300 kvm. Lite gammal sådär men ändå helfräscht. Ååååh jag vill ha!! Men jag vill nog inte flytta till Norberg. Määäh, dumma skrot som visar mig sånt... Nu börjar man ju nästan överväga att flytta ha ha..
Ska nog gå ut på Hemnet sen och kika på drömhuset  =) Kanske ska kika på fina sommarstugor. Inte för att vi har råd med det men... Man kan ju få drömma.

Nä nu ska jag gå ned och titta till pannkakan. Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0