Uttråkad!!!!

Vad ska man hitta på? Jag har astråkigt! Jag har dammsugit och torkat golv i hela huset. Hängt tvätt och gjort vårrullar. Nu då? Jag vill hitta på nåt med Skrot, men han är svårflörtad. Funderar på att åka till videorullen och kolla om de har nån kul film. Köpa lite gott.
För det är ju verkligen "sittainneochkollapåfilm-väder" just nu... eller inte! Vad ska man göra då, en vinterdag i maj?

Memis har varit snäll och bajsat ned hela lådan. Både utsida och insida. Lekt lite med korvar och kissbollar... Tack det var snällt Memis. Jag som precis städat. Undrar hur gosig hon är om sina små tassar nu, uäck..

Åh vad jag blev sugen på nektariner! O vindruvor!

Åka till affären en vända? Vi behöver ju en hel del egentligen.. hmm... Men då skulle jag behöva åka till Willys. Det är ju bit dit... Palla... nääe.

Kan jag göra i morgon. Hoppas ÖoB ringer om poolen snart! I morgon skulle sitta fint. Vill bada!!

Nu ska jag hänga som en elak liten fästing på min sambo he he he... så han slutar spela  >=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0