Stranden



Snygg badfrilla va??!! Ha ha ha.. Ser för jävligt ut  =D


Skropten och jag hittade en jättefin badstrand typ 10-15 min  hemifrån. Sandstrand mitt i skogen. Det verkar vara en riktigt stor sjö. Det var ganska mycket folk, men inte så man tyckte det var trångt ändå. Lagom. Bakom ett skogsparti låg naturisterna och sola sina ädla delar ha ha! Det var en tant som satt på en brygga helt bredbent, precis som om hon höll på att sola "allt". Vill man att "framstjärten" (hi hi roligt ord) ska bli helt brun och skrynklig? Ha ha ha.. Aja hon kanske tycker det är fint.

Efter badet så åkte vi iväg för att äta lite. Tänkte käka pastasallad på ett ställe vid kungen kurva. De har det jättefräscht, alldeles nybyggt. Salladerna där är alltid goda. Så vi drog dit iaf. Typ 20-30 min efter vi ätit färdigt så börjar jag få ont i magen. I o m att min mage är väldigt känslig så tänkte jag att det var säkert rödlöken i salladen som blev för stark. Strax därefter så börjar jag må illa som en gnu. Kändes som om jag skulle spy. Jättehärligt att känna så när det är typ sommarens varmaste dag. Då vill jag bara hem och lägga mig nånstans och bara andas. Det kändes nästan som när man är så där tokbakis. Man vill bara ligga still och ingen får peta på en.
Vi kommer hem och jag slänger mig i soffan, koncentrerar mig på att andas och må bra. Så bubblar det till i magen och det är dags för toan. På toan sitter jag den närmaste kvarten och har världens diarré, kul...

Ja så kan det gå. Nu är det inte så att jag är avskräckt över att äta på samma ställe igen. Jag har ätit där förut utan att det har hänt nåt. Så det var nog bara otur. Det är ju ändå rötmånad så...

Shit nu håller lillmisse på att riva hela datarummet, hon jagar en harkrank  =)

Annars väntar jag på att Skrot ska komma hem så vi kan åka och bada. Hoppas poolen kommer snart. Då behöver man bara gå ut på tomten för att ta sig ett dopp, najs.

Se där ja, nu äter Memis harkrank till lunch. Hon ser helnöjd ut över sitt byte. Så kom det ett litet stridsvrål från henne också hi hi...

Hej!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ha ha ha ha hörde att ni fått poolen av g-mormor. Skönt att ta ett dopp å få snygg frilla!!

2008-08-01 @ 23:19:00
URL: http://sarahmokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0