Rastlös

Ja det är just vad jag känner mig. Känns inte som om man vill börja med nåt i o m att vi ska åka mot stan kl tre. Så jag går bara omkring och glor och har tråkigt. Min syster kommer vid tre och då ska vi åka på en gång. Ska hämta upp Skrotens polare som också ska på konserten. Sen ska alla 27 pers träffas hemma hos en arbetskamrat till Skroten, innan vi drar in till stan. Sen ska det ju drickas öl i hundra år innan vi ska till Stadion där konserten hålls *BORING* Men men... Jag och min syster ska bara kolla på konserten och sen åka hem. Vi ska inte med ut på krogen. Det är ju så drygt att vara med massa fulla människor när man själv är spiknykter. Då åker jag hellre hem och glor på film i min ensamhet  =) Så kan jag hämta Skroten senare.

Hmm.. kan ju vara bra att käka lite innan vi åker. Vad ska man hitta på? Pannkaka kanske..? Vi har ju lite halvgammal mjölk i kylen. Det blir sketabra. Fast jag är inte ett dugg sugen på det  =/ Mää..

Åh måste ha lypsyl!!!! Så..aaaahhhh..... Mä dumma nektarin, nu fick jag ju ont i magen. Va fan skulle jag äta den för?

Shit vad seg jag blev... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..... Om jag la mig ned så skulle jag somna, lätt. Tror jag har kommit in i semesterns riktiga anda  =D Sova, vila, sova, vila och äta såklart  =)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0