Ont!!!!

Jävla mage och vara jobbig då!!! Åkte hem till Ida för att umgås lite. Var där i två timmar sen åkte jag hem. Började få så elakt ont i magen. Tror det var ananasen som utlöste det hela.
Körde hemåt fort som fan. Slängde mig i soffan och försökte ta det lugnt. Sen blev det ett toabesök i tron om att det skulle bli bra sen. Det blev det inte. La mig åter på soffan och somnade faktiskt till. Vaknade till efter kanske fem-tio minuter och kände att det hade blivit lite bättre. Då gick jag upp och la mig i sängen istället. Sen har jag legat där och sovit tills för typ 20 minuter sen. Så jag har sovit i drygt två timmar.

Jag vaknade av att Skroten kom hem. Han tyckte synd om mig för att jag hade ont i magen. Det kändes ganska bra i magen när jag hade vaknat. Lite öm bara. Så började jag röra på mig. Då började jag få ont igen. Nä det ska tydligen vara så att jag ska ligga på sidan i sängen och bara glo och ha ont. Tog mig till datorn iaf, för att skriva om mina plågor ;)

Ja så här är det att ha muppmage... Haft såna här problem de senaste tio åren. Fast det har varit värre. Eller ja, egentligen har jag väl haft problem med magen hela livet. Var jämt förstoppad när jag var liten. Var inne på akuten stup i kvarten. Jag kommer faktiskt ihåg att jag hade jätteont då. Skrek hela vägen till sjukhuset, som är ca fem mil från mina päron. Kul att vara föräldrar då.. Som sagt, så här är det. Det är bara att ta sina magpiller och se glad ut. För jag kommer antagligen ha så här livet ut. Om ni tycker att jag låter pessimistisk, så är jag det just nu.

Mä jag som är så hungrig! Jag vill göra mat.. Vilken tur att det är fisk på menyn idag. Det är ju snällt mot magen. Ska jag göra stekt fisk med kall sås eller kokt fisk med dillsås? Kokt fick är kanske bättre mot magen.. men man är ju kanske lite mer sugen på kall sås när det är varmt ute. Jaja det löser sig sa han som sket i vasken.

Jaha det är bara att knata ned till köket och laga mat  =/

Kommentarer
Postat av: Sarah

Mattias och Ulla får oxå ont imagen och kan spy av ananas. Släcktgrej kanske =(

2008-08-01 @ 23:15:37
URL: http://sarahmokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0