Mycket att fixa idag

Jo det finns en hel del att pyssla med här... Röja och städa, som vanligt  ;) Måste shoppa lite, förhoppningsvis ska Skroten kika på bromsarna på min bil. Ja vad är det mer..? Kolla upp saker och ting om den lilla hemlisen som vi har. Tvätta, diska, ruska liv i Skroten... Puh! Oj vad mycket det blev som ska göras. Jag hoppas att min ruttna karl vaknar snart så man får lite hjälp iaf.

Igår var Skroten på nån bilträff med sina polare. Jag vill inte följa med på det så jag drog till mamma och lillasyster. De bjuppa mig på grillmat och annat mumsigt. Jag tog med lite godis och hade hyrt en film. Trodde den skulle vara bra, men den var otroligt B. Jag ville hyra "I am legend". Men jag tror det är zombier i den och det hade mamma sagt till om att hon inte ville se. Ingen film där de äter varandra, sa hon. Nehepp... Men vi hade skoj ändå.

Just det, måste fylla på min mobil också...

Så jävla ruttet alltså. Sen Skroten började på den nya elfirman så har han haft tele2/comviq. Asbra tyckte jag i o m att jag har comviq kompis till min mobil. Det blir ju billigt och bra. Men nu helt plötsligt så fick de nya mobiler. Då var de tydligen tvugna att byta operatör också! Så det blev 3 istället. Men hallå, 3 är ju värdelöst, fattar de inte det? Ingen täckning nånstans... Plus att nu blev det ju mycket dyrare för mig att få tag på min skrutt till karl. Att de inte tänkte på mig  ;)

Nä om man skulle väcka Skrot och få nåt gjort.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0