Min dag








Ja så här har min dag sett ut  =) Först följde jag med Ida och hennes familj till Ikea en sväng. Det var lugnt och skönt, typ inga människor alls där. Sen åkte vi till sjön och badade. Det var så skönt i vattnet. Helt lagom. Vi byggde sandslott och åt popcorn i kvällssolen. Mysigt  =)


Lite senare var det dags för lillplutt att sussa. Då drog Idag och jag till stallet för att kolla till hennes Maxi. Han såg ut att ha det lugnt och skönt i hagen. Ida skötte om hans små blessyrer sen drog vi tillbaka hem till henne. Där käkade vi lite godis och kikade på film. Kommer inte ihåg vad den hette nu bara för det... *suck* Rolig var den iaf. Liite pinsam också.

Nu är jag hemma. Matat alla katterna och gosat lite med dem. Nu har jag snart bloggat klart... ska ned och släcka hos ödlan och borsta mina små tänder. Sen ska jag gosa med min solbrända karl. Ha ha han var ute på sjön igår med polare. Så han var lite röd när han kom hem. Det roliga är ju att han hade solglajjer på sig hela dagen så nu ser han ju ut som fantomen eller nån sånt ha ha ha!!! Helt vit där han haft glajjerna. Så söt så  =)

Nu drar jag! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0