Konsert!

På onsdag är det Iron Maiden-konsert! Ska bli så kul! Vi är ett gäng på hela 27 pers som ska åka tillsammans. My god.. Fast vi ska ju inte titta på dem tillsammans. Några har sittplats (jag) och några ska stå och trängas med massa andra galningar. Nä som sagt, jag och min syster ska sitta tillsammans och njuta av konserten. Har till och med köpt en Maiden-tröja  =)

Första semesterdagen idag, sååå härligt! Har inte fattat att jag ska vara ledig i fyra veckor nu. Ska bli så najs.

Har syndat massa i helgen... Ätit massa dumt. Det syns till och med på vågen!!!!! Noooooooooo! Måste skärpa mig! Det gick ju så bra. Har faktiskt börjat cykla nu. I lördags (tror jag att det var) så var jag ute och cyklade i en timme. Snacka om att jag var död sen. Men det kändes sååå bra  =) Igår cyklade jag bara i tjugo minuter. Men det var typ bara mördarbackar, puh!

Jag har fått ett satans myggbet mitt i handen!!! Tror ni det kliar eller? Man kommer ju åt det hela tiden, vad man än gör. Gaaahhh!

Brrr vad kallt det blev, måste hämta en filt................................................................................................................................................................................................................... Så nu har jag en gosig filt på mig.

Vete fan vad jag ska skriva om mer... kanske kommer på nåt mer sen.

Howdy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0