Eftermiddagsdopp



Shit vad besvärad jag ser ut då! Ha ha... Ser ut som om jag har kort hår med en en sån där ful bögtofs där bak ha ha ha!

Vi åkte till stranden vid femtiden i tron om att det skulle vara lite svalare och mindre folk. Tji fick vi  =) Jag som trodde att alla barnfamiljer hade dragit hemåt för att äta mat. Men icke. Det var lite glesare på stranden än igår iaf. Skroten och jag letade på botten efter "mackastenar". Såna man kastar macka med alltså. Vi dök och trampade runt på botten i sökandet efter den perfekta mackastenen. Så sneglade man bort mot naturisterna hi hi. Allt man såg var hängstjärtar/tuttar/pungar ha ha ha! Det var en naken gubbe som satt i en solstol under ett träd, han kliade sig på dasen hela tiden, uh.. Jag tror iaf att han kliade sig (!)

Aja det var skönt i vattnet iaf. Helt underbart! Det var varmare än igår. Hoppas vi badar imorgon med. Jag gillar den badplatsen.

Så har vi grillat idag. Shit vad gott det var. Köttet var såååå mört. Det bara smälte i munnen. Grillad fläskfilé och ugnstekt färskpotatis, grymt gott!

Har beställt en Power Yoga-dvd idag från nätet. Saknar Yoga som fan. Ska bli kul att kunna göra det hemma. Har ju egen matta. Hoppas dvd:n är bra.
Beställde man för minst 149 kr så kunde man få välja en dubbel-dvd för bara 69kr. Schysst ju! Jag lyckades hitta en trippel-dvd för 69 kr. Perfekt! Det var typ Texas Chainsaw Massacre och liknande filmer. Me like  =)

Jahapp undrar om det finns nåt skoj på tv ikväll då? Antagligen inte, det är ju lördag  =) Nä nu är det säng med godisskål som gäller.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Millan

Hihi...du ser ut som Magnus Carlsson (Barbados)

Han har skaffat axellångt hår som han hade i en liten tofs igår på Allsången XD

2008-07-30 @ 21:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0