Animalen

Idag ska vi åka till animalen och vaccinera lilla Memis. Hon är nu inskriven som Memis så hon får väl heta det  =) Just nu leker hon med mitt hårspänne, det är väldans skoj. Onödigt att köpa leksaker egentligen. Flärpen man river av mjölkförpackningen är ju den bästa leksaken. En sån lekte hon med i 3w222222222222222222222222222222222222222222222 - Ha ha Memis gick över tangentbordet..

Hon lekte länge med flärpen iaf.

Vi har beställt en pool nu. Den ska komma om typ en vecka. Jag vill ju ha den nu. Det är ju nu som det är tokvarmt! Jag lovar att resten av sommaren kommer bestå av regn sen när poolen kommer.

Åh nu fick jag ett sms!! Måste nästan springa ned och kolla. Kommer snart!! .........................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................ Tillbaka! Det var en kompis som ville ha min adress.

Nä nu är jag hungrig som en röv! Hmm vore ju bra om jag gick ut och gick innan frukost. Cykla kanske? Näe fan heller, det har fan blivit för varmt, redan. Får ta det ikväll. Jaha frukost nästa då. Vad ska man äta då? Känns som om jag skulle kunna äta tre-rätters just nu. Ska försöka få med Skroten ned till köket så man får lite sällskap.

Shit, jag blir helt tokig på ett myggbett som jag har på mitt högra ringfinger. Mitt på leden! Får kleta på lite alsolgel.

Smell ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0