Nu är julen slut =(

Mä shit vad fort julen kom och drog. Har jobbat typ hela tiden. Var hos mina päron på julafton. Morfar, farmor och farfar var där med. Man vräkte i sig mat,must och godis som vanligt, härligt! Riktigt trevligt var det  =) Skrot och jag kom väl hem vid elva på kvällen. En annan skulle ju jobba dagen efter, suck...


Mina systrar... ha ha.. och mina fingrar  =D


Jag och mina fina Skrot. Snacka om att jag är toklik min mor på denna bild. Vi har exakt ilkadana ögon.


Jahapp på juldagen började jag hosta lite smått, sen har det bara gått utför. Nu är jag tokförkyld  =(  Men jag var duktig och jobbade den här helgen ändå. Men idag är jag hemma och i morgon så är jag ledig. Sen ska jag vara hemma på onsdag, så får jag se hur jag mår sen.

Host och snor på er!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker att Carro är ruskigt lik din mamma på kortet, trodde det var hon först...

2009-01-05 @ 21:34:42
URL: http://idlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0