Julmisse



Försökte julpynta lite förut.. gick sådär. Ja ni ser själva  =) Memis snodde åt sig glittret och sprang iväg. Äta glitter är tydligen kul.

Har satt ihop två pepparkakshus. Ett ska jag ha och ett ska Wille få. Ska väl dekorera mitt i morgon tror jag. Med kristyr och non stop och så  =) Wille får sitt hus i helgen, så får han pynta och göra fint.

Jag har plockat, tvättat och pyntat idag. Får ta och dammsuga nån dag här i veckan. Hann inte med det idag. Ska ta och hoppa in i duschen snart. Ska till mor och far ikväll. Pappsen fyller hela 58 år! Shit... han ser verkligen inte ut som 58 år. I mitt huvud så kommer nog pappa aldrig bli mer än 40 år  =D Inte mamma heller. Jag kommer nog vara en sisådär 18-20 år hela livet ha ha...  Helt sjukt vad tiden går. Inte så att jag har åldersnojja eller så, men allt går verkligen fort. Snart är det tredje advent och snart är det julafton. I like christmas  =)

Lyckades faktiskt få Chevy på bild häromdagen.

Mattes Chevis, lilla fiskisse. Puss på mina kissar!!

Kommentarer
Postat av: Fru S

Har du oxå hjälp av kissarna=)

2008-12-16 @ 08:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0