Blä...

Shit vad jag är sur alltså....  >=( 

Min kära sambo har drygat sig som vanligt, Han kan vara så himla dryg! Jag blir så arg så jag bara står och skakar! GAAAAHHH!!!! Har lust att ta hans jävla dator och köra upp den i arslet på honom.

Men, jag kommer snart inte orka vara sur längre (som vanligt).. Så kommer allt återgå till det normala  =/ D.v.s. att jag gör allt och han göra inget. Eller jo han satte på diskmaskinen, det var väl duktigt??! Han kan få en klapp på huvudet för det. Eller en rak höger kanske...

Nä fy det är så jobbigt att vara sur... Men samtidigt vill jag inte ge mig. Ha ha jag vet, jag är riktigt tjejig. Men va fan!

Nu ska jag äta nåt, hungrig som en bäver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0