Typ frisk



Memis "hjälper" matte att lägga pussel.


Jag tror faktiskt att jag frisk nu. Nästan. Lite känningar kvar men ingen fara. Skönt... Det höll inte i sig så länge. Om det inte är en sån där jobbigt förkylning som kommer tillbaka. Hoppas inte. Jaha vad har man gjort då medan man varit sjuk..? I stort sett ingenting... Glott på tv. Vi har hyrt film också. Vi kikade på I am legend. Helt ok. Trodde den skulle vara läskigare. Har även kollat på 1408. Den tyckte vi var bra. Till och med Skroten hoppade till  =) Den var oförutsägbar, det gillar vi. Ja vad hette den sista filmen...? Jo, Cloverfield, tror jag... Den var asbeige!!! Samma kvalitet som om vem som helst försökt göra en skräckfilm hemma.

Jag, min mor och min lillasyster åkte och badade dagen innan jag blev sjukis. Det var ett kvällsdopp. Tokskönt! Tvingade mamma att ta lite bilder.



Hmm... Jag är sugen på att baka. Men jag vet inte vad. Och vem ska äta det sen då? Man pallar ju aldrig äta upp nåt själv. Det brukar oftast räcka med en bit. Dessutom är jag inte sugen på att äta det, vad det nu kan bli. Ja jag vet, jag är onormal.

Shit, måste ha lypsyl!!!!!
Sådär ja... aahhh....

Gu´vad det har åskat de senaste dagarna!!! Så mysigt så! Det bara dundrar och blixtrar ute... Synd att det inte gör det idag med. Mina päron bjuppa på mat igår kväll. Vi satt på deras altan och åt. Det var sååå mysigt att sitta där medan det regnade och dundrade. Vi var inte där så länge i o m att jag inte kände mig 100% frisk, plus att jag fick ont i magen Efter hallonpajen. Ovanligt va??! Så det var bara till att åka hem och käka piller.

Nu ska jag kolla om det kommit nån post.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0