Snart jobb...

På måndag är det dags att jobba igen.. =/  Har ingen lust. Fast å andra sidan så är det lika bra så är det snart jul och nytt år  =D  Det är så att jag längtar till nästa vår. Då ska vi åka till Grekland!! Wiihoo! Ska bli så kul! Så då är det ju lika bra att börja jobba så man kommer framåt.

En kompis syster ska snittas idag. Det ska komma ut en pojk som ska heta Kim. Vi får se om ultraljudet stämmer  =) Annars får det väl bli en tös som ska heta Kim. Hoppas det går bra för dem iaf.

Jag håller på att baka bröd. Fråga mig inte vad det är för bröd, det vet jag inte ens själv. Jag bara kör på. Lite ditt och lite datt. Det är grahamsmjöl, rågsikt, fullkornsmjöl, havregryn och vetemjöl. Sen har jag i lite brödkryddor, mörk brödsirap och riven morot. Innan det ska in i ugnen så penslar jag med lite smörvatten och strör lite flingsalt över. Får se om det blir gott.

Ska nog gå ned och hålla lite koll på brödet. Får väl göra ett inlägg sen och berätta om det bra eller inte.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0